Monday, February 25, 2013

Photo of the day @ Lake Toba

Salam semua,

Photo of the day pada kali ini pulak adalah gambar-gambar yang diambil berlatarbelakangkan Tasik Toba. Permandangan kat sini memang sangatt cantik. Ini lah kehebatan ciptaanNya untuk kita nikmati di dunia ni. Permandangan  ini seolah-olah lukisan di atas kertas walhal kita sebenarnya dapat melihatnyer sendiri di depan mata. Ini la kelebihan yang kita dapat sewaktu bercuti dan melawat negara orang dan sekaligus dapat menenangkan fikiran. Hayati lah panorama yang sangat indah ini.

Subhanallah!!!memang sangat cantik

Permandangan Tasik Toba ini pulak diambil dari Perkampungan Tomok 

Kepada sesiapa yang nak pergi bercuti, dekat Tasik Toba ni antara tarikan yang best untuk dilawati dan dihayati. Selamat Bercuti...

5 comments:

Anonymous said...

uikkk lama nye baru nk berciter..mmg bercinta la kalau nk tggu citer atun ni...hihi

Time Traveller said...

Lake Toba.. dulu kata nya ia adalah daratan tapi telah di tenggelami air sebab banjir.. huhuuu.. kata tekong bot aku hari tu lah :P

by the way memang cantik kat sana dengn bukit2 yang menutup Lake Toba ni :D

Time Traveller said...

masih di Lake Toba.. cepat la update hehehe :D

Unknown said...

Assalamualaikum Tuan/Puan.

Saya mohon maaf pada Tuan/Puan untuk boleh iklan sedikit disini, semoga kebaikan hati Tuan/Puan untuk memberi izin iklan ini, menjadi amal ibadah disisi Allah SWT hendaknya amiin….

Salam dari Kita Holidays Travel & Tour Indonesia.
Kalau Tuan/Puan nak melawat ke Indonesia, jangan risau hati sila hubungi :

KITA HOLIDAYS TRAVEL & TOUR INDONESIA
Tour operator & Travel Agency

Sebuah serikat yang punya legalitas di Indonesia, memberikan pengkhidmatan tour ground handling di beberapa daerah yang favorit untuk di lawati. Kami arrange secara profesional dan dengan penuh rasa kekeluargaan, juga dengan harga tour yang sangat berpatutan sekali seperti ke : Padang dan Bukittinggi Tour, Aceh Tour, Medan Tour, Jakarta dan Bandung Tour, Jogjakarta Tour, Bali Muslim Tour dan sewa kenderaan.

Contact person : Amsyahril
Mobile : +6285263007445 ( WhatsApp )
E-Mail : am_holidays@yahoo.com / kita_holidays@yahoo.com / kitaholidays@yahoo.com.

atun's said...

Time Traveller: Terima kasih dtg menjenguk..dan dorongan utk cepat2 update blog ni..heheh..Klu ada masa InsyaAllah baru la dpt update. Nway tq!!!