Monday, February 25, 2013

Entri tertangguh buat "Apeng"

Salam untuk semua,

Punyer la dasyat aku x update blog ni, boleh dikatakan agak lama la jugak hampir setengah tahun.. Huihhh dasyat la jugak kan..bukan apa..terlalu sibuk dengan tugas2 harian di pejabat, mana taknya..pergi pagi balik malam..perjalanan balik ke rumah lagi..so tak sempat la nak update blog aku ini dan menjenguk blog2 yang slalu aku follow. Apapun aku nak mintak maaf la buat seorang kawan aku ni nama dia NORAFIDA SAIDIN  (Fida/Apeng) sebab dah lama dia tunggu untuk baca entri pasai jalan-jalan kami bersama..heheh..sori banyak2 la geng..heheh..pasni kalau free skit aku update cerita-cerita kita. Antara cerita-cerita tertangguh dan terhutang pada si Fida atau nama glamor dia "Apeng" ni masa kami dekat China dan dekat Vietnam..Untuk meredakan sikit kegusaran hati anak pak Saidin ni..aku masukkan la sekeping dua gambar untuk gembirakan hati dia..heheh..Haaa ni la tempat dia..Beijing, China.


Lagi satu destinasi ni la dia Ho Chi Minh City, Vietnam..sori geng..gambar banyak2 nanti aku upload lain ok..layan la sekering gambar ni dulu..hehehe


Heheheh...baru la dapat luangkan masa bukak blog ni gara-gara aku cuti arini..Best nyer cuti dok kat rumah..heheh..Apapun lepas ni aku akan cuba untuk update dengan entri cerita jalan2 aku tu nanti. Sampai jumpa lagi..Selamat Bercuti..hehehe

p/s: Norafida Saidin tlg sabor yerr..hehehe

7 comments:

ZurHeritage said...

peehh lama giler ni.....
Sila update crite secepat mungkin yeee...

ZurHeritage said...

peeehh lama giler...
sila update entry anda secepat mungkin ..hiihihhihi

Anonymous said...

Mcm aku tk caya apa aku bc kt atas ni...hehehehe. wpun br sekeping 2, aku suka!!!! Lawa la beb!! Serius lawa!! Gmbr kt medan tu pun lawa...pndi ko edit. (Rupa org excited mmg mcm ni, lbh2 lg tkde sekeping gmbr yg d simpan utk diri sndiri...nk sgt jd model kan...pdn muka aku! Hehe)


Psstt: maaf d trima!! N sorry 2 u 2 cz br arini aku skodeng blog ko :) luv u geng!! -anakpaksaidin-

atun's said...

Anak Pak Saidin,
Hehehe..TQ geng..puji melambong nampak..ok geng akan ku usahakan untuk mencari ruang utk cerita yg mana yg boleh..kekekeh..luv u geng!!!

Time Traveller said...

Hehehee.. entry tertangguh memang tak dapat nak dielakan :D

Time Traveller said...

Hehehee.. entry tertangguh memang tak dapat nak dielakan :D

atun's said...

Time Traveller: Mmg susah la nak mula balik kalau dah lama x tgk blog ni..Heheh