Friday, March 9, 2012

Baby Ameerul @-->---

Salam untuk semua,
Ameerul

setelah hampir sebulan sepi tanpa sebarang update dekat blog ini, so malam ni aku mula nak mencargaskan diri aku dari kesibukan yang melampau itu. Cetusan idea untuk update blog ini adalah hasil dari permintaan dari tuan blog jemarisuri1001.blogspot.com atau juga dikenali sebagai JS. Atas permintaan JS, so..aku nak berkongsi gambar yang aku ambil di Bangi semasa melawat kawan aku yang baru melahirkan anak ke-2 dia tempoh hari. Ok tu aje untuk malam ini...sampai berjumpa lagi di entri yang akan datang..layan!!selamat beristirahat dan selamat bercuti!!!

2 comments:

Anonymous said...

wah adik ameera pun bambam gak....lum jumpa lagi ni...hehe

***sedapnya menguap tu...haha..

hepi blogging atun...

atun's said...

JS,

Heheh..a'ah adik ameera pun bambam boom gak..heheh..tp skrg ameera dh slim dahh..heheh..tq..tq..hapi blogging to u too.. :)