Tuesday, February 14, 2012

Photo of The Day @ Segari, Perak

Salam semua,

Hehehe..mood untuk menaip panjang2 tak sampai malam ini, so aku share jer la gambar ini. Untuk makluman aku sangat suka pokok kat sini, kalau sapa yang nak buat photo shoot kat sini, aku rasa ia dapat menghasilkan satu hasil seni yang baik. Aku tak tau la pokok apa, adakah ianya pokok getah..heheh..entah..tapi ia mampu menarik perhatian aku dan sesiapa yang lalu dekat sini. Gambar ini pun salah satu gambar yang sempat di ambil masa dalam kereta. Tempat ini berada di tepi jalan di Segari, Perak..Ok tu jer yang boleh dikongsi, apapun Selamat Bercuti!!!

4 comments:

Afnie Abdullah said...

memang cantik kalau buat photoshoot..

atun's said...

Nonie,

A'ah mmg cntik untuk tujuan tuuu..cuma wonder pokok apakah itu..heheh..

Mie said...

Saya pernah sampai ke Pantai Teluk Senangin. Tak jauh dari situ kan...

atun's said...

Mie,

A'ah betoi, gambar kat atas tu memang tak jauh dari Teluk Senangin tu..best jer tengok pokok2 kat situ..