Wednesday, October 26, 2011

Suriani&Hanifah's Wedding

Salam,

Pada 25/10/2011 selepas Isyak, aku ada attend akad nikah kawan aku, Suriani Ismail dengan pasangan dia Hanipah yang dibuat di Masjid Tikam Batu, Kedah. Aku ucapkan tahniah pada Suriani kerana telah selamat diijabkabulkan. Semoga rumah tangga yang dibina mendapat rahmat, keberkatan dan berbahagia hingga akhir hayat. AMIN. Kat sini ada beberapa foto yang sempat di snap untuk dikongsi bersama kawan-kawan dan bloggers sekalian. Selamat menjamu mata k!!!
Menunggu saat-sat untuk diijabkabulkan

penuh dengan debaran

Imam tengah dok baca tanggungjawab seorang suami

Rakam dik jangan tak rakam

Bedebaq-debaq jantung!!!

Alhamdullah!!! Dah selamat diijabkabulkan

Tunggu apa lagi!! sarung la cincin tu...heheh

Menyarung cincin tanda membatalkan air sembahyang

Salam untuk abang tercinta

Penyerahan mas kahwin kepada isteri tersayang

Selamat Pengantin Baru untuk Suriani dan Hanipah!!!

Ok ini jer dulu nanti aku sambung lagi gambaq-gambaq masa kenduri plak iaitu hari ni la 26.10.2011. Sat nak upload gmbaq dari SD card aku..till then!!!

No comments: